Wednesday 15 October 2014

Képmutatás

Ismét.
Nem írok kerettörténetet. Vagy írjak? Jó, legyen.
Minden nap megtörténik velem, de van egy lány, aki már időtlen idők óta szereti kimutatni irántam érzett nem szimpátiáját. D. Jones már az elemi iskola alsó tagozatában tudtomra adta, hogy ha esetleg a közeli vagy távoli jövőben bármilyen kapcsulatunk is lesz, az csak negatív lehet. Betartotta. Gúnyolt ő is, gúnyoltak az osztálytársai is. Nem hagytak magamra egyetlen napon sem. Ez úton is nagyon szépen köszönöm, hogy megtanítottak gyűlölni, haragudni, utálni, félni, rettegni, de leginkább, hogy ma már tudom, ők gyengék. Lelkileg szegények, és nem engem utáltak, hanem magukat. Sokan közülük, de leginkább D. Jones kisasszony, azóta is azt az életet éli. Utálkozik, féltékeny, irigy, elégedetlen, lenéző, lekezelő és megannyi negatív jelző még. Szóval rosszul van. Látom. Nem tud nyugodt lenni, nem tud egészséges kapcsolatokat kialakítani. Hallom, látom és tapasztalom. Őt pedig szánom. Egy energiavámpír. Tehet akármit, én csak szánni tudom. 2x kért már tőlem bocsánatot különböző okok miatt, én 2x mosolyogtam az arcába, gondolva, hogy megint csak mondja. Ma ismét megtörtént. Nem bocsánatkérés, hanem hazugság, hogy menjek vissza, mert neki velem nincsen baja. Persze mindezt úgy, hogy a 3. érintett személy is hallja. Elmondanám, hogy előtte 10 perccel éppen utált engem, meg valójában minden nap. Ennek hangot is ad. Szóval mosolyogva közöltem vele, hogy "Értem, de nem megyek vissza, köszi! Jó itt nekem." Aztán megint elégedetten elment, hogy ő bizony megtette, amit meg kellett, és Griffin is hallotta, szóval baj már nem lehet.
IGEN! Megtette. Megint lejáratta magát előttem, és nyomatékosította, hogy bizony képmutató és álszent. Köszönöm..! Most már még jobban tudom és méginkább nyugodt vagyok, hogy nem velem van a baj. Hiszen én hozzá sem szólók. Leginkább negatív solgok vannak bennem, amit egyébként is megköszönhet, hogy nem vágok hozzá, de én tisztelem annyira. Ő már nem. Mert a szemembe hazudik, és Griffinnek sem az igazat mondja. Nem az én szegénységem. De mindig mondom....szánalmas, hogy ez is átlátszóbb az üvegnél, és van, aki nem látja. Boldogok a boldogtalanok ;) ugye érted.
Mikor a madárra rájön a fészekrakás, a hím tarka farkat ölt. Ez hazugság, csalás, mert természet adta tollazata szürke s nem tarka. A fa virágba borul. Ez is képmutatás, csalétek, mert a fa lényegét a föld alatti, rút gyökerek alkotják. De legtöbbet az ember hazudik. Sem virága, sem tollazata nincsen, ezért a nyelve a hazugság eszköze. Az úgynevezett szerelem, és ami sallang körülötte van, csupa szemenszedett, undorító hazugság. Hazudik a saját párjának, de a legnagyobb baj, hogy magának is. Sokszor hiszi, hogy minden rendben, de pont akkor kellene felállni, és szétnézni.
Éppen ezért önkéntes örömlány bőg az ágyban és hazug lovag röhög egy kibebaszott alsógatyában. Nem!! Nincsen pardon. Így van. Ez az igazság. Kapcsold össsze. Nekem megy. Neked is fog. Ha nem megy, az nem kár. Én mondom kézzel, Te értsd meg lábbal.

2 comments:

  1. Nagyon belelendültél az írásba. Puszi :)

    ReplyDelete
  2. Ezt bóknak veszem. Hiszen felrobbannék, ha nem mondhatnám el. És tegnap ez pont egy ilyen helyzet volt.
    Puszi

    ReplyDelete