Tuesday 14 October 2014

Mi van veled?(más tollából)

Ez egy két szálon futó,bonyolultnak látszó,ám annál egyszerűbb sztori.A képet pontosan azért csatoltam,hogy érthetőbb legyen.Aki már látott tőlem posztot,az tudja,néha elég váratlan fordulatokat hoz az életem.Így történt ez most is.Örömmel és egyben bánattal jelentem, újra szingli lettem.Sokan kérdezhetik:Miért is írom ezt pont itt le? Azonban ennek igazán különleges oka van, hiszen a párkapcsolatom kezdete és egyben vége is itt történt, ebben a csoportban.Mikor legelőször találkoztam a Pesten hallottam-mal (nem olyan régen),egy sztorit olvasva megpillantottam egy kommentelő lányt.Azonnal ráírtam'ugyanmiveszítenivalómvan?'
alapon.Visszaírt,sokat beszéltünk,majd 72 órán belül találkoztunk is és összejöttünk.
Viszont a másik szál itt jön,hiszen erről a profilomról Ő nem tudott.Volt egy sztorim,a hajnalban 'ijustcalled'-t éneklős.Akkor váratlanul rám írt,hogy tökre hasonlítok a barátjára,és milyen jó lenne,ha őt is felhívnám.Ekkor jött egy csavar,hiszen,amit anno írtam neki"csajozósdumát",egy Ctrl C + Ctrl V-vel bemásoltam,és amolyan dejavu-ként hatott rám,hogyan is fűzöm be még egyszer szóról szóra ugyanazzal a szöveggel.Már többször kérdezte mikor találkozunk,de megmondtam neki,hogy 'férjes nőkkel' nem kezdek..
Térjünk csak vissza a sztori első felére.Eljött a tegnap..Mondta,hogy találkozni akar velem,valami fontosat akar mondani.Össze is futottunk egy parkban,leültünk egy padra,ahol közölte,hogy Ő megismerkedett egy sráccal,és mivel nagyon összezavarta,szakít velem,mielőtt megcsalna.Mivel ha úgy nézzük ha csak közvetve is,de miattam szakít velem, a reakcióm meglepte,hiszen dühös nem voltam egyáltalán, sőt, kicsit megkönnyebbültem,mivel ez olyan kapcsolat volt,hogy szép volt, jó volt, de elég volt..
-Nem is mondasz semmit?-kérdezte
-Én felálltam a padról,ránéztem és egy Máté Péter dallal el is búcsúztam..
Kicsit furán hangzik, de így csaltak meg majdnem saját magammal..

2 comments:

  1. Próbálom feldolgozni, ez egy igazi true stroy. Ez kemény. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. A kedves barátom, csak pitylogott. És sok százan még, akik látták.

      Delete